Saturday 14 October 2017

Greg Forex Trading


Forex trading. Remember at CFDs er et leveraged produkt og kan resultere i tap som overstiger dine innskudd. Trading CFDs kan ikke være egnet for alle, så vær så snill og sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoene. IG er et handelsnavn for IG Markets Ltd og IG Markeder Sør-Afrika Limited Internasjonale kontoer tilbys av IG Markets Limited i UK FCA-nummer 195355, en juridisk representant for IG Markets South Africa Limited FSP nr. 41393 sørafrikanske innbyggere er pålagt å skaffe de nødvendige skatteklareringsbevisene i tråd med deres utenlandske investeringsgodtgjørelse og kan ikke bruke kreditt - eller debetkort for å finansiere sin internasjonale konto. GE gir kun utførelse av tjenester og inngår hovedstol til hovedtransaksjoner med sine kunder på IG s-priser. Slike handler er ikke under utveksling Mens IG er en regulert FSP, er CFDer utstedt av IG er ikke regulert av FAIS-loven, da de gjennomføres på en hovedstol-til-hovedbasis. Informasjonen på dette nettstedet er ikke rettet en t innbyggere i USA eller Belgia eller et bestemt land utenfor Sør-Afrika, og er ikke ment for distribusjon til eller bruk av noen person i et hvilket som helst land eller jurisdiksjon der slik distribusjon eller bruk ville være i strid med lokal lovgivning eller regulering. s beste CFD-leverandør i Business Day Investors Månedlige årlige aksjemeglerutmerkelser i 2012 og 2013, beste plattform for aktive daghandlere i 2013 og 2014 og SAs beste online-megler i 2015.Greg Secker Review-min venns erfaring etter å ha brukt 3000 på Greg Secker . Bare nylig ringte jeg en av mine gode venner for å se hva han var opp til. Han sa at han bare deltok på et betalt seminar med Greg Secker som er grunnleggeren av Knowlege To Action-en forex trading education firm. Jeg kunne ha fortalt ham kamerat , du kommer til å kaste bort pengene dine, ikke gå, fordi all informasjonen du trenger er tilgjengelig gratis på internett, men det var for sent. Ok interessant, tenkte jeg på meg selv fordi jeg har lest et sted på nettet det var ganske ex men jeg spurte ham. Ja, han sa, jeg prøvde det og jobbet ikke bra for meg, så jeg er nok. Vel, etter at samtalen, bestemte jeg meg for å dele mine tanker om det gode og dårlige for å betale for forex trading kurs og ting som det du ser online. Greg Secker-grunnlegger av kjennskap til handling. Jeg går snart til DET SAMME PASSET SOM MINE VENN, MEN DITT GJELDE DIFFERENT. Dette var en lignende vei jeg nesten tok da jeg var en nybegynner forexhandler og nesten betalt 6000 for et forex trading kurs eller homestudy kurs som følger med en tankepakke med mappe med trykt A4 papirer inne med hundrevis av sider og kommer med DVD s etc. Den gode tingen for meg var at jeg deltok på en av deres gratis online webinar bare ved å sitte i hjemmets komfort og forsto hvilke små biter og deler av handelssystemet de brukte jeg var nybegynner b Åh da, og visste ikke mye, og alt de sa, virket som en hellig gral for meg, det var overbevisende og full av salgssteder at jeg nesten for ut kredittkortet mitt, men noe dypt inne i meg, stoppet meg fra å gjøre det. Webinaret var gratis, men det handlet om å markedsføre sitt dyre produkt. Jeg kunne ikke tro hvordan de markedsførte dette homestudy kurset og folk var forking ut sine kredittkort og betale 6000 rett mot slutten av seminaret. Hvis du tror det var galskap, det var det ikke mentalt. Jeg gjorde det motsatte av hvilket flertall jeg brukte søkeordene jeg hørte i seminaret, skrevet inn i google og leste alt om hva de snakket om og til slutt regnet ut de fleste av tingene de sa de varene skal avsløre i homestudy kurset. Jeg ser at mange av disse dyre forex trading kurs og seminarer er ganske mye å bruke det som er fritt tilgjengelig på internett og lading deg galskapelige priser for å avsløre disse meg Hvis min venn hadde fortalt meg før han betalte avgiftene, ville jeg ha overbevist ham om ikke å gå. Nå har han sannsynligvis innsett at han er bortkastet 3000 for ingenting, pluss kostnaden for flyet merket pluss hotellet. Jeg har et problem med Greg Secker som selger forex kurs og seminarer bra på ham. Men problemet jeg har er de vanvittige og mentale prisene for det kurset han tar. Og jeg tror det er blodig latterlig Og hvis du begynner å handle forex, er bedre å sette pengene inn i en live trading konto og lære fra skolen med harde slag for å få en ekte smak av hva forex er og tjene penger i forex er ikke lett du må være disiplinert. Og hvis disse menneskene som betalte alle de pengene gjorde leksene sine, de kunne faktisk se at all den informasjonen de trenger finnes fritt på internett. Det tar bare tid for deg å få alt og knytte dem sammen slik at du vil forstå Ikke komplisert i det hele tatt. Min venn sa at det var omtrent 20 -30 eller så folk som deltok seminaret Han fortalte meg også at de var for det meste gamle mennesker, mulige pensjonister, på jakt etter en måte å tjene penger til å opprettholde dem i de få årene de har gått på jorden. Nå er det tragisk, det er ikke det. Å få 3000 fra gamle mennesker Seriøst. Nå tenk på det, det er 60.000 i inntekter rett der for 20 betalende folk og deretter for en en dags seminar. Og åpenbart, Greg Secker gjør mange slike seminarer om året. Så du kan gjøre summene det legger opp. Men fyren 3.000 for et kursseminar hvor den informasjonen kan bli funnet fritt online. For kort tid siden spurte jeg ham om han gjorde noen fremskritt og gjett hva Ingen i det hele tatt Han sa til og med at de har et annet nivå selvfølgelig, kan han oppgradere, men gjør du vet hva kostnaden er 15.000 freaking dollar Hvis jeg husker denne figuren riktig. Men den typen penger er god for å åpne en handelskonto, og hvis du kan bruke kurshandlingsstrategiene her inne med riktig risikostyring, kan du øke den til 30.000 eller så i 6months. WHY YO Du burde aldri betale 3000 for en futureseminar eller kurs. Min venn hadde gått på kurset, lærte strategien Greg Secker hadde lært hatt og søkt det, og det virket ikke for ham. Til slutt ga han bare opp og begynte å handle med pris handling som han fant var mye mer pålitelig enn det som ble lært av Greg Secker s kunnskap til handling handelsfirma. ikke sugd inn i å kjøpe dyre forex trading kurs, nesten all informasjonen du trenger kan bli funnet fritt online og har du egne lekser Lær deg selv, lær, se på youtube, det er mange videoer om forex trading. For å tjene penger i forex trading, trenger du virkelig å gjøre dette. Finn en enkel og pålitelig forex trading strategy. Studie forex og og demo handel for en stund til du er trygg på å handle live. Funn din handels konto med tilstrekkelig handelskapital og handle det med handelssystemet ditt, og du må ha god risikostyringspraksis på plass, fordi du kan blåse kontoen din hvis du ikke gjør det gjør det. Det er alt, det er ikke dyrt programvare, handelskurs eller seminarer. VÆRENDE INTERESSERTE RESSAKTER OG ARTIKLER OM GREG SECKER'S VET TIL HANDELSHANDELFIRM. En annen mann gjorde en Greg Secker-gjennomgang på linken nedenfor. Her er en annen. har betalt kurs eller handelssystemer vanligvis ikke over 100 slik at jeg kan lære eller se ting i andres perspektiv og også øke kunnskapen min og jeg har ikke noe imot å gjøre det. Ingen tvang meg til å kjøpe dem, men tingen er at de ikke var dyre Noen av kunnskapen jeg kjøpte, bruker jeg i dag, og min kunnskap har økt som følge av det. Men jeg vet at et handelssystem eller handelskurs eller handelsprogramvare er latterlig dyrt når jeg ser en. Dessverre virker mange nye forex-forhandlere ikke dette, og de bruke mye penger på å kjøpe inn i disse tingene, og når det ikke virker, bruker de litt mer penger på en annen. Så hvis du er nybegynner, ikke skynd deg til å kjøpe dyre forex trading kurs og seminarer og forex trading programvare hvis du gjør det, kommer du til å dele bort med dine hardt opptjente penger og bare for å innse senere at du har brukt penger på noe du aldri kommer til å bruke. Internett er et massivt bibliotek av handelssystemer og forex trading kurs hvor du kan undersøke gratis Gjør leksene dine og ikke alltid se etter det neste skinnende objektet. Det er ingen hellig gralhandel programvare eller handelsstrategi der ute, tro meg når jeg sier dette Hvis det finnes forex trading systemer til salgs der ute eller programvare for salg, kjøp dem for å tilfredsstille din nysgjerrighet og kanskje øke din kunnskap, det er ikke noe problem med det, men aldri bruke mer enn 500 til å betale for et handelssystem jeg tror det er for mye. I tillegg vil du slå deg ned med et system du vil like kanskje fra din egen forskning Det er mange forex trading strategier som jobber oppført på denne nettsiden, gjør din forskning, prøv dem ut og bruk det du liker Its all for free Lær om pris handling handel der er mange pris handling trading st Raskies her også. Tenk to ganger når du ser alle disse dyre forex trading seminarene og kursene Husk at det er mye informasjon om forex trading tilgjengelig gratis på internett, hvorfor kan du ikke lære det selv i stedet for å betale noen en stor del av pengene dine for å lære deg å lære når du gjør det gratis. Endelig, hvis du vil betale for Greg Seckers forex trading kurs, så gjør du det. Du kan lære noe Ingen s stopper deg. Denne mannen kunne gjøre deg rik, eller kunne han. Sunde 12. februar 2012 00 04 GMT. I et lite konferanserom i et Marriott-hotell, ved siden av Canary Wharf i London s Docklands, setter 11 håperfulle valutahandlere seg og lytter til en mann som hevder å ha hemmeligheten om å få ubegrenset rikdom. Jeg lover deg, så lenge du følger hva jeg gjør, kommer du til å tjene penger. Det er veldig vanskelig å ikke tjene penger, forteller presentatøren, Gurdas Singh, av et treningsfirma kalt kunnskap til handling. Stol på meg når du begynner å handle , familiemedlemmene dine vil gi deg penger til å begynne å handle for dem. På slutten av dagen gir bankene deg ingenting. Ikke sett noe i en eske. Det er en sløsing med tid. Seske tonehøyde forsterkes av det imponerende kravet om at prins William spiller for selskapets polo-lag, pluss en glimrende reklamevideo med en blomstrende voiceover som ligner på Hollywood-filmtrailere. Filmens forteller introduserer Kunnskap til Action s-eier, internasjonalt anerkjente verdiskapingsekspert Greg Secker, før du flyter en fantastisk mulighet med over 4tn blir handlet daglig, er den største muligheten i menneskehetens historie her for å ta. Det er vanskelig å ikke være minst litt imponert, og mange av Marriott-deltakerne synes interessert i å betale alm ost 2.500 for å melde på introduksjonskurset Men utenfor møterommet kommer en mer spennende historie fram. Kunnskap til Action Holdings styres av Secker, som selskapets nettsted introduserer som en ivrig polo-spiller, far til Santiago, filantrop og grunnlegger av Kunnskap til Handlingsstiftelse som bor i London med sin nydelige kjæreste Katherine Scott. Selskapets kontoer viser at sin topplønte regissør nesten sikkert Secker mottok 2 2m i 2009 da gruppen hadde en fortjeneste på 738.194 og 1m i 2010 da Selskapet gjorde et tap på 1m, da veksten tillot det å investere i et nytt australsk datterselskap. Markedsføringsmaterialet fortsetter i en kjent sikker vene Ved å bruke de samme handelsstrategiene som ble oppdaget på sine reiser rundt internasjonalt handelsgulv, økte Gregs personlige handelskonto i en slik grad at han bestemte seg for å forlate investeringsbankverdenen Already en velstående mann, Greg trakk seg tilbake som en visepresident for Mellon Financial Corporation på th e 27 år for å sette opp et handelsgulv hjemmefra. Dette bildet er forbedret av nettsiden s i presseseksjonen, hvor koblinger til artikler om Secker og hans firma inkluderer et intervju der han forteller et finansielt nettsted om sin tidshandel gulv Det kombinerer å skape et inntrykk som kan føre til at Secker var en handelsmann hos Mellon nå Bank of New York Mellon var han. Etter gjentatte ubesvarte spørsmål som spurte hvem Secker hadde handlet for, utviste Kunnskap til handling en uttalelse. Det sa Mr Secker s bakgrunn er uttalt tydelig på Kunnskap til handling s nettsted Det er ingen påstand om at Mr Secker var en handelsmann hos BNY Mellon og Mr Secker ikke gjør noe slikt. Still, Secker jobbet for Mellon, så det er tenkelig at han lærte fra handelsmenn og brukte leksjonene til å undervise andre. Kjennskap til Action s nettside har mange glødende attester, inkludert en fra Leslie Leung eller Lang to stavemåter er gitt på nettstedet, begynte en tidligere interiørdesigner å lære forex valutahandelen mens jeg jobbet, sier hun Da jeg følte at jeg var trygg nok, bestemte jeg meg for å trekke seg fra jobb og handle fulltid, jeg vil definitivt anbefale dette kurset til folk. Det er et fantastisk læringsmiljø. Det er mange flere langs lik linje og det ser ut til å være situasjoner der handelsmenn risikerer Kunnskap til Handlingsfond. Siden legger til at Secker personlig eier et av de høyest effektive private handelsgulvene Live Trading Floor Ltd som sysselsetter heltidshandlere med de samme strategiene Greg lærte på sine reiser rundt handelen Globale etasjer Men det tyder på et åpenbart spørsmål om hvordan virksomheten er rangert som høyest resultater. De nyeste regnskapene til Companies House viser Live Trading Floor er heleid av Secker s Knowledge to Action Holdings. Datterselskapet hadde netto eiendeler på bare 91.132 på 31 Desember 2010 og tapte i løpet av året 97 132. Videre utgjør holdingselskapet regnskap for året som slutter 31. desember 20 10, som ble godkjent i september 2011, utførte staten Live Trading Floor Limited ikke noen handelsaktivitet i løpet av året. Det høres ikke helt sammen med Singhs tonehøyde til potensielle kunder på seminaret. Hvis det er lett å lære å handle for 7 99 fra en bok kjøpt hos WH Smith, tror du ikke alle ville gjøre det, han spurte. Du må være på et pro trading gulv, eller komme inn på vår pro trading floor. Til tross for et svar fra Knowledge to Action, det er fortsatt ikke klart hvordan Live Trading Floor er klassifisert som høyest resultater. Selskapet sa at handelsprestasjonen er bosatt i handelsmennets skattefrie personlige kontoer og påvirker utførelsen av sikringsfondsindeksen. Det bør ikke vises i Live Trading Floor-kontiene. Denne tilsynelatende reticensen for å diskutere detaljer om Secker s handelsmerkingsbevis ringer en klokke med noen tidligere ansatte, som foreslo at hans sanne talent er i salg. En fortalte observatøren. Kunnskap til handling er en salgsorganisasjon, men takk ully flertallet av folkene som går på et gratis seminar, er forsiktige med de gjentatte løftene om ubegrenset rikdom for lite investering og nesten ingen jobb, og er endelig redd av timeshare-stilen på slutten. Dessverre, for hver seminarløp, er om lag 10 mennesker ikke forstyrret. I lys av omfanget av markedsføring og det høye antallet gratis seminarer som kjøres over hele Storbritannia, kommer mange mennesker fra varierende demografi til å betale over 2000 for et kurs som kan ikke gi dem noen penger og vil nesten definitivt ikke gjøre dem den slags enorme inntekten solgt til dem på gratis seminarer. Den skuffelsen har ført til mange negative vurderinger av kursene som blir lagt opp på nettet. Imidlertid insisterer andre ex-ansatte at det lærte innholdet er bra, men at presentatørene noen ganger enormt overdriver lettheten med hvilke delegater vil kunne få stor fortjeneste. De sier også at det avgjørende treningselementet ofte blir forsømt for å forsøke å selge videre kurs, som Momentum Coaching på 2.220 eller Master Trader at 6,596.Kerry Twite, som betalte 2.396 40 for en Traders University kurs i fjor, sa Kurset forklarte grunnleggende om handel og ga meg en komplett nybegynner et par basi c trading strategier som jeg kunne begynne å bruke med en gang På fora, var min forstand at kilden til mye av den negative kritikken var for det meste utilfredsstillende get-rik-raske typer som hadde deltatt på kurset på jakt etter den hellige handelsgrenen Sannheten er at det ikke er en hellig gral. Hvor du kan kritisere, er at oppsalg er litt åpenbar og tunghendt til tider. Og du fikk forstand at noen av de påstandene som ble gjort med hensyn til kapitalvekst, sportsbiler og så videre, kan være overdrevne. Kunnskap til handling ga en lang liste over kundebevisninger, og vektet sitt poeng at det er mange som har funnet kursene verdifulle og hevder å være handel lønnsomt, mens det sa at det verken lover eller garanterer suksess. Selskapet la til rundt 100 000 individer har deltatt på kurs som drives av kunnskap til handling rundt om i verden. De aller fleste har hatt kursene og funnet dem å være svært profesjonelle, informative og god verdi for pengene. Vi har hatt et lite antall deltakere som oppdaget at handel ikke var for dem og derfor senere kritisert opplæringen. Dette er dessverre uunngåelig når tallene er så store. Vi har utviklet et sterkt merke med tusenvis av fornøyde kunder og vil ta rettslige skritt for å forsvare vårt omdømme kraftig hvis det kreves. Ansvarsfraskrivelse Eventuelle råd eller opplysninger på denne nettsiden er kun Generelle råd - det tar ikke hensyn til dine personlige forhold, vennligst ikke handle eller investere utelukkende på denne informasjonen. Ved å se noe materiale eller bruke informasjonen på dette nettstedet, godtar du at dette er generelt utdannelsesmateriale, og du vil ikke holde noen person eller enhet ansvarlig for tap eller skader som følge av innholdet eller det generelle råd som tilbys her av Lær å handle på markedet, det er ansatte, styremedlemmer eller medmennesker. Futures, opsjoner og spot valuta trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder Don t handle med penger du kan ta fford å miste Dette nettstedet er verken en oppfordring eller et tilbud om å kjøpe selge futures, spot forex, cfd s, opsjoner eller andre finansielle produkter Det er ikke representert at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres i noe materiale på denne nettsiden Den tidligere utviklingen av noe handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Høy risikovarsling Forex, Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også store potensielle risikoer. Høy grad av løfting kan virke mot du så vel som for deg Du må være oppmerksom på risikoen for å investere i forex, futures og opsjoner og være villig til å akseptere dem for å handle i disse markedene Forex trading innebærer betydelig risiko for tap og er ikke egnet for alle investorer Vennligst ikke handle med lånte penger eller penger du ikke har råd til å miste. Alle meninger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, er gitt som gen ral markedskommentarer og utgjør ikke investeringsrådgivning. Vi aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Vær oppmerksom på at fortiden Utførelsen av et hvilket som helst handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Greg Secker Forex. Han startet i en jobb som IT-handelsteknolog for Thomas Cook Financial Services på et valutahandel. Da han la merke til hvor mye handelsmennene tjente, ønsket på Forex trading handlingen, så han begynte å lære hvordan å levere valutapriser, til kunder i sanntid med større nøyaktighet kalt Virtual Trading Desk En stor del av VTDs suksess skyldtes Greg, lærer å handle og integrere Forex trading strategier brukt på Thomas Cook s trading etasje til en brukervennlig plattform klar for vellykket valuta trading. In 2003 bestemte Greg å lansere sin ve ry egen Forex trading trening firma, Lerant to Trade Nøkkelen forskjellen mellom hva Greg hadde etablert og det som var for tiden tilbudt i Forex trading trener miljø var en kombinasjon av et treningsmiljø som også inkluderte et handelsrom, hvor elevene kunne lære første - hånd om hvordan man handler i et virkemessig handelsmiljø. I 2009 hadde Learn to Trade kontorer i London, Sydney, Johannesburg og Capetown. Selskapet var en finalist i London Excellence Awards 2010 og hevdet 49. plass i Sunday Times Fast Track 2010 100 Awards for 2012 og 2013 Lær å Trade ble kåret til den beste FX-pedagogen. Siden 2003 har over 100 000 mennesker deltatt på Lær å Trade. Learn to Trade er pionerer når det gjelder å lære Forex trading strategier Mange Forex trading utdanning spesialister er pedaling bli rik raske ordninger som involverer komplisert programvare kombinert med klasserom læring Lær å Trade tar en annen tilnærming ved å lære folk strategiene de trenger å sette i n-sted, og gir dem virkelig handelsopplevelse, mens de begynner å navigere i Forex trading. Greg mener at handelsmenn trenger å vite hva som skjer med investeringen når de tar visse handlinger, og hvorfor de trenger å forstå hva som skjer i market. By å gi sine delegater sjansen til å lære grunnleggende for Forex trading i et klasserom miljø og deretter gi dem muligheten til å oppleve undervisning med veiledning av erfarne handelsbusser ved siden av, er handelsmenn som nettopp har startet, i stand til å sette hva de lærer seg å praktisere i et støttende miljø Dette hjelper dem med å få de praktiske ferdighetene de trenger og tilliten som er nødvendig for å handle med et nivåhode som også innebærer å vite når de ikke skal handle. Alle trenerne på Lær å Trade er erfarne handelsmenn fra enten bankindustrien eller folk som har vellykket pensjonert og handler nå alene. Mens de handler fra hjemmekontorer, nyter mange fortsatt bei ng i stand til å handle i et miljø med andre mennesker som de kan diskutere markedene med og dele trading strategies. Learning Forex trading strategier er ikke et spørsmål om å studere sider med innhold inne ute Mens du trenger et solid fundament og en generell forståelse av de grunnleggende konsepter, det er også viktig å være tilpasningsdyktig og fleksibel, så vel som villig til å lære nye ting. I takt med at ulike forhold oppstår, kommer selskapene stadig opp med nye handelsalgoritmer og roboter. Les mer om handel forstår hvor viktig det er for deres handelsmenn å holde seg oppdatert av alle markedsoppdateringer og for å sikre dette, blir trenerne gitt nye treningsmanualer hver gang det er en oppdatering, og de deltar også regelmessig i spesialiseringsseminarer. Som Greg s-firmaet har vokst, så å få treningsalternativene gjort tilgjengelig for å lære å lære Handelsdelegater Ikke alle ønsker å tilbringe dagene limt til datamaskinens skjerm, og så lærer sluttidens handelsstrategi til tids fattige ind Ividuals har vist seg å være svært vellykket. Å kunne identifisere behovene til handelsmenn som ønsker å lære å handle Forex og å kunne klare det, er testamente til Greg Seckers treningsprogrammer. For å lytte til tilbakemelding fra personer som har deltatt i Lære å Trade s programmer sjekker ut reel av sanntid testimonials. Greg er ofte påkrevd av media for å diskutere viktige problemer berørt Forex trading Han er snakket på noen av verdens største kanaler, inkludert CNBC og Bloomberg. Greg reiser regelmessig for å snakke på et nummer av hendelser gjennom året som jobber sammen med folk som T Harv Eker og Tony Blair. Nylig snakket Greg ved Anthony Robbins Wealth Mastery Program og National Achievers Congress i Asia. Greg Secker er ikke bare ærverdig som pioner i Forex trading, men han er også den grunnlegger av Knowledge to Action Foundation, en ideell organisasjon som bidrar til å forbedre livene til barn rundt om i verden. Når Greg ikke snakker, handler eller Han jobber med sin grunnlag, og han bruker tid med sin sønn, Santiago og kone, Katherine Scott, som grunnla grunnlaget for Knowledge to Action Foundation. For å bli en vellykket handelsmann, må du ha det rette tankegangen og ikke la deg selv bli styrt av dine følelser En del av det vi gjør ved Learn to Trade er å vise nybegynnere om hvordan du skal sette i gang en Forex trading plan som ikke vil føre deg til å gjøre irrasjonelle handelsbeslutninger som i sidste ende kan føre deg til å miste investeringen. Vi er ekte handelsfolk som vet hva som trengs for å tjene penger på handel Forex Ved å lære fra det beste, vil du ikke bare finne ut hvordan du identifiserer de riktige inn - og utgangspunkter, men også hvordan du planlegger deg og forbli nivået under press. Greg Secker s visionær ide om Å ha en live trading floor som en del av læringsmiljøet betyr at ved å delta i et av våre programmer, vil du ikke bare forstå de viktige grunnleggende og grunnleggende om Forex trading, men du vil også få en dypere forståelse tusenvis av mennesker rundt om i verden har lært Forex trading strategier og oppnådd sine økonomiske mål ved å delta på en av Greg s Lær å Trade programmer Få ombord i dag og finn ut hvordan du kan handle Forex og øke din cash flow. Want å finne ut mer om hva Lær å Trade s utvalg av programmer kan tilby deg Hvorfor ikke delta i en av våre gratis to timers workshops På bare to timer vil du lære hvordan handelsmenn kan tjene en solid sekundær inntekt fra handel på Forex markedet for så lite som 30-60 minutter per dag. Registrer nå og sikr din plass på neste Lær å Trade Forex Workshop i nærheten av deg.

No comments:

Post a Comment